måndag 25 januari 2016

Chevalier kontra Choklad och Champagne DP?

Sedan några dagar kör jag en kampanj på Facebook. Ingenting konstigt med det, förstås. Jag marknadsför min "Handla nu"-knapp på Choklad, Chevalier och andra erotiska noveller. Det lustiga är att jag gör det med ett utdrag ur Chevalier, knappen går till Chevaliers sida hos adlibris, ändå är det främst Choklad och Champagne DP som klättrar på listorna ...

Choklad ligger nu på 10:e plats och Champagne DP på 18:e, medan Chevalier ligger på 30:e.

Flera läsare säger att Chevalier är min bästa hittills, men de som köper har förstås inte bildat sig en uppfattning ännu.

Är det omslaget som spelar in? Choklad har en mycket vacker och sexig kvinnomun. Champagne DP har en vacker kvinnokropp, medan Chevalier har en i mitt tycke mycket vacker och sexig manskropp. Den största skillnaden är alltså att den sistnämnda har en bild på en man.

Vad tror du? Alltså trots att jag styr annonsen mot Chevalier, säljer de andra två bättre. Alla tankar välkomna, inte minst nu när Chianti, novell nummer 4, kommer ut med en riktigt het och sexig manskropp på framsidan ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar