onsdag 23 december 2015

"Chevalier" Amandas bästa - läs recensionen från Boklysten

Boklysten har recenserat Chevalier, precis som hon har recenserat både Choklad och Champagne DP. Klart man blir lite extra nervös när mejlet som säger att recensionen finns att läsa på bloggen:

http://boklysten.blogspot.se/2015/12/chevalier.html ...

Boklysten har gett mig så fina recensioner för det första två, att jag nästan var beredd på att lyckan inte kan vara ... Men, det blev tvärtom: "Jag tyckte att Choklad var bra och att Champagne DP bättre och jag måste nog säga att Chevalier är bäst av dessa tre."

Hon fortsätter: "Precis som Tartts andra noveller är Chevalier sexig och riktigt, riktigt het! Det kan vara riktigt spännande att åka på semester till Paris!"

Kan det bli bättre?


Chevalier ligger just nu på sjunde plats på adlibris (skönlitteratur särskilda former, e-bok, svenska) och faktiskt i topp som enskild erotisk novell.

Jag hoppas förstås att du också hittat dit och kanske redan hunnit läsa den. Annars är ju fördelen med en e-bok att man kan köpa den som julklapp ända fram till julafton, faktiskt ända fram tills tomten kommer ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar