tisdag 13 oktober 2015

Den femte novellen på min egen hemmaplan?

Som somliga vet, så driver jag ett litet café i London, ett ekologiskt sådant. Ännu har jag inte avslöjat dess namn, och det tänker jag inte göra i dag heller. Men, jag var ute och strosade mitt på dagen, åt lunch med en vän och tog några bilder. Visst är det mysigt?

I de två första novellerna, har jag skrivit om en odefinierad plats. I Chevalier är Sanna ute och reser. Som namnet antyder befinner hon sig möjligtvis i Frankrike, på Rivieran eller kanske i Paris. I den fjärde novellen blir det en blandning av svenskt och lite latin lover. Ingenting säger att Sanna måste resa till nya ställen i varje novell, men dagens promenad gjorde att jag fick en väldig lust att låta den utspela sig i London.

Vad sägs om de här bilderna? Visst kan man tänka sig att Sanna hittar en sexig engelsman här?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar