torsdag 10 december 2015

I dag gästbloggar jag hos Amalia Vilde

I dag gästbloggar jag för andra gången hos Amalia Vilde. Amalia har gett ut fem noveller, varav fyra bygger på de sju dödssynderna (just precis, det kommer alltså tre till i den serien). Amalia är lite av en förebild för mig, skall jag erkänna, så därför är det extra roligt att jag få hälsa på hos henne.


Läs gärna mitt inlägg och hör av dig om du har några frågor eller kommentarer :-)

https://amaliavilde.wordpress.com/2015/12/10/dagens-gast/

Jag kan förresten också meddela att Chevalier, som alltså kom ut i måndags, redan klättrat på adlibris försäljningslistor och i skrivande stund ligger på nionde plats, på platsen efter Champagne DP som ligger åtta. Amalia ligger förresten på fjärde plats med Gränsland och på sjunde med Friheten. Tänk, Amalia, vi skulle i teorin kunna täcka åtta platser på topp tjugo. Redan i dag ligger alla åtta bland de trettio mest sålda (skönlitteratur särskilda former/ e-bok/ svenska).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar