söndag 22 november 2015

Erotisk kampanj hos Nextory, med fint sällskap

Jag fick ett mejl från Nextory nu på morgonen. Nej, ingenting personligt, ett allmänt mejl om deras kampanj "Heta, härliga titlar". 7 erotiska titlar presenteras.

Den första är Grey - Femtio nyanser av honom enligt Christian, av E.L. James. Inte helt oväntat, kanske.

Nummer två skulle jag gärna vilja säga "inte helt oväntat" om, men min blygsamhet förbjuder mig det - dessutom blev jag verkligen överraskad, men mycket glatt så. Det rör sig nämligen om Champagne DP av undertecknad.

Titta in hos https://www.nextory.se/bok/champagne-dp-amanda-tartt/1033463. Du kan prova tjänsten gratis under 14 dagar - kan det bli bättre?

En mycket bra start på söndagen, med andra ord :-) Snart kommer ju Chevalier, bara ett par veckor kvar, men jag har just fått tillbaka Chancery Lane från min testläsare med massor av bra och värdefulla tankar. Gissa om jag är motiverad nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar