lördag 18 april 2015

Skumpa i september

Äntligen! Det var ett bra tag sedan Hoi bekräftade att de ville ge ut nästa erotiska novell, en slags fristående fortsättning till Choklad. I går fick jag kontraktet i lådan, så nu är det klart - yay!

Hur gärna jag än skulle vilja ge några ledtrådar om vad den handlar om, så är det nog lite tidigt ... Planerad utgivning är i september, så det är ett tag tills dess. Men, novellen är klar, sånär som på redigeringen.

Och omslaget ... Jag är så otroligt nöjd med omslaget till Choklad att jag nästan undrar om det går att få ett lika fint till ... Hoppsan, nu höll jag på att försäga mig.

Håll ut, är lite mer Choklad under tiden (och tänk på att all choklad inte innehåller kalorier ;-) I september lovar jag att bjuda på skumpa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar